Zašto školarci idu na instrukcije i trebaju li im?

14

U današnje vrijeme mnogi školarci imaju problema s usvajanjem gradiva jer im se u školi ne pridaje pojedinačna pažnja. Zbog obima nastavnog programa i veličine razrednih odjeljenja nastavnici nemaju mogućnost pristupiti svakom učeniku posebno i na kvalitetan način riješiti dijelove koje učenik nije shvatio. Zbog toga sve više djece traži pomoć u dodatnoj edukaciji i instrukcijama izvan škole. Među predmetima za koje se traže dodatne poduke najzastupljenija je matematika.

Zašto s matematikom imamo problema?

1. Spoznajni razvoj djeteta, kao i njegov tjelesni rast odvija se unaprijed određenom brzinom. Dakle djeca uče različitom brzinom i na različite načine. Istraživanja su pokazala da je brzina usvajanja matematičkih znanja različita za djecu jednake dobi, tako postoje sedmogodišnjaci čije znanje varira između znanja prosječnog petogodišnjaka i devetogodišnjaka. Isti odnos može se naći i kod drugih dobnih skupina.

2. Za razumijevanje matematike potrebno je razumijevanje prethodno obrađenih pojmova i činjenica jer se gradivo nadopunjuje i slaže kao jedan mozaik. Svaka kocka mozaika ima svoje mjesto. Razumijevanje matematike u djece se razvija progresivno i ne možemo očekivati da točno znamo do kuda je koje dijete stiglo u razumijevanju.

3. Jedan od mogućih razloga lošeg uspjeha je i strah od matematike, kao i zabrinutost od loših ocjena. Zato je učenje matematike kroz igru i manipulaciju konkretnim predmetima, način da se razbije strah. Djeca će najlakše naučiti matematiku ako je dožive kao nešto zabavno, korisno i nešto što im pruža zadovoljstvo.

4. Za uspjeh je važna motivacija. Veliki utjecaj na motivaciju ima i okruženje koje stvaraju nastavnici, drugi učenici i škola, a i roditelji. Stoga je razvoj motivacije djeteta za matematiku jedan od roditeljskih zadataka.

Svaki od navedenih razloga zahtijeva individualni pristup učeniku, a to u današnjem školskom sustavu u kojem je nastavnik razapet između zadanog i ostvarenog programa je praktički neostvarivo, stoga je jasno da je vrlo teško usvojiti matematičke pojmove s razumijevanjem. Iz tog razloga osmišljena je škola matematike 2plu2 u kojem se svakom učeniku pristupa individualno. Naš program prati razvoj i potrebe svakog učenika pojedinačno. Program je stvoren kako bi djeca matematiku savladala tempom koji im je potreban u školi. Ako želite svoje dijete upisati na naše programe prvi korak neka bude ispunjavanje ovog kratkog upitnika.

Saznajte kako Vašem djetetu ide matematika?

Ispunite kratki upitnik i saznajte ima li Vaše dijete talent za matematiku ili mu je potrebna pomoć.

ISPUNITE UPITNIK